Košarica je spremljena!
Shopping cart is saved!
Podaci su spremljeni!
Account is saved!




Česta pitanja

1. Da li su proizvodi dostupni u internetskoj trgovini, dostupni i u dućanu?

Svi proizvodi u internetskoj trgovini označeni kao ''dostupni'', raspoloživi su i u dućanu, odnosno ''nedostupni'' ukoliko je ta informacija navedena uz proizvod.

 

2. Kupio bih jedan proizvod, ali bih ga već danas preuzeo. Da li moram čekati dok isti ne stigne od dobavljača ili?

Traženi proizvod moguće je već isti dan kupiti/preuzeti na našoj lokaciji. Napominjemo kako naša trgovina ne djeluje kao oglasnik/posrednik za proizvođače već trgovina s vlastitom logistikom i proizvodima dostupnim u realnom vremenu.

 

3. Napravio bih online narudžbu, te bih naručene artikle preuzeo u dućanu. Da li je to moguće?

Proizvode je moguće naručiti putem internetske trgovine, telefonski ili e-mailom te zatražiti preuzimanje na našoj lokaciji i terminu unutar radnog vremena koji Vam odgovara.

 

4. Živim izvan Zagreba i okolice, no ukupna težina naručenih proizvoda ne premašuje 2 kg. Da li moram svejedno platiti dostavu 40 kn?

Ukoliko sveukupna težina naručenih artikala ne premašuje 2 kg, trošak dostave iznos 25 kn.

 

5. Zanima me kupovina svježeg voća i povrća te svježih mliječnih proizvoda. Ako su isti navedeni kao ''nedostupni'' u internetskoj trgovini, kada ih možemo ponovno očekivati za kupovinu?

Namirnice iz svježeg asortimana raspoložive su petkom i subotom, uzimajući u obzir njihovu proizvodnu sezonu. Kako biste rezervirali adekvatne količine savjetujemo prethodnu predbilježbu.

 

6. Naručio bih nekolicinu proizvoda te navedene proizvode poslao kao poklon dragoj osobi. Da li je to moguće?

Naravno, potrebno je u obrascu za narudžbu, kod ispunjavanja podataka o kupcu, označiti kvačicu u kvadratiću ''Dostaviti na drugu adresu'' te ispuniti odgovarajuće podatke o primatelju.

 

7. Primjetio sam da imate već gotove poklon pakete no ja bih složio paket s proizvodima po svojem izboru. Da li je to moguće?

Moguće je složiti pakete po svojem izboru, koristeći naše poklon kutije i košare u koje se proizvodi pakiraju te iste dodati u Vašu narudžbu. Imajte na umu težinsko ograničenje kutija i košara.

 

8. Što predstavlja slika ''kamiončića"  navedena uz pojedine proizvode?

Proizvodi koji sadrže navedenu oznaku raspoloživi su za isporuku isključivo unutar vlastite dostavne zone (Grad Zagreb s okolicom). Zbog striktnog (hladnog) temperaturnog režima naznačene artikle nije moguće dostavljati izvan gore navedenih okvira.

 

9. Naručio sam proizvode s mjestom dostave izvan Zagreba i okolice, no nažalost nisam bio u mogućnosti preuzeti paket u vrijeme kada je kurir bio na mojoj adresi.

Dostavljač kurirske službe će Vas odmah telefonski kontaktirati u slučaju da Vas ne zatekne na mjestu dostave (ili drugog mogućeg preuzimatelja) te dogovoriti naknadni termin preuzimanja pošiljke.

 

10. Da li su cijene proizvoda u internetskoj trgovini iste onima u trgovini na adresi Kninski trg 7?

Jesu. Sve cijene navedene u našoj internetskoj trgovini, identične su onima kao i u fizičkoj trgovini na Vrbiku u Zagrebu.

 

11. Postoji li određeni popust na vrste plaćanje kao npr. za plaćanje u gotovini?

Trenutno ne. Navedene cijene vrijede za sve oblike plaćanja.

 

12. Što predstavlja slika ''pahuljice'' uz određene artikle?

Navedena slika predstavlja zamrznuti proizvod.

 
 
0 Artikala
0,00 Kn
 
KATEGORIJE




      Valuta


MasterCard Maestro Visa Diners American Express Verified by Visa MasterCard SecureCode American Express Diners CorvusPay