Košarica je spremljena!
Shopping cart is saved!
Podaci su spremljeni!
Account is saved!




Pisani prigovor potrošača

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
 
Sukladno čl. 10. st. 1. - 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14),
 
Obavještavamo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti u našoj trgovini ili dostaviti poštanskim putem na adresu:
 
DOMAĆE I FINO d.o.o.
Kninski trg 7
10000 Zagreb
                           
  ili slanjem faxa na broj: 01/6040-530
  ili e-mailom na: info@fino.hr
 
Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), na Vaš pisani prigovor očitovati ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
 
U pisanom prigovoru molimo napišite Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.

Za telefonske upite, komentare, prijedloge i prigovore slobodno nas kontaktirajte na telefon: 01/6040-509
 

 

 
 
0 Artikala
0,00 Kn
 
KATEGORIJE




      Valuta


MasterCard Maestro Visa Diners American Express Verified by Visa MasterCard SecureCode American Express Diners CorvusPay