Košarica je spremljena!
Shopping cart is saved!
Podaci su spremljeni!
Account is saved!




Reklamacije i povrati

U slučaju određenih reklamacija, oštećenja prilikom isporuke, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo Vas da nam se javite u roku od 48 sati od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju našoj trgovini i to e-mailom na info@fino.hr, telefonski na telefon: 01/6040-509, pismeno u zakonskom roku od 14 dana ili putem našeg online obrasca za jednostrani raskid ugovora o kupnji proizvoda.

Pravo na reklamacije kupac/korisnik stječe ako:

  • roba nije isporučena po uputama iz narudžbe
  • isporučena roba ne odgovara standardima
  • je došlo do oštećenja prilikom isporuke

Pri preuzimanju robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati. Sve navedene pritužbe riješiti ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem robe.

 
 
0 Artikala
0,00 Kn
 
KATEGORIJE




      Valuta