Uz distribuciju vrhunskih gastro proizvoda iz svih krajeva naše zemlje, danas smo i sami proizvođači; povezujući se s malim hrvatskim gospodarstvima koji uzgajaju životinje na ekoloških prihvatljiv način i stvaranja suhomesnatih delicija i prerađevina po tradicijskim recepturama naših djedova i baka.

Želeći povratiti sve one izgubljene okuse iz djetinjstva i upotpunjujući ih već pomalo zapostavljenim proizvodima malih dobavljača kako bi u konačnici ponudili tržištu nešto novo i kvalitetno – nastala je naša internetska trgovina sada već davne 2010. godine.

Od svježeg povrća, voća, džemova, pića – kako smo mi rasli i mjenjali se, mjenjala se i naša ponuda.

S početkom 2018. godine uspješno smo započeli i projekt povezivanja domaćih uzgajivača te plasmana svježeg ekološkog mesa i suhomesnatih proizvoda na tržište Republike Hrvatske kroz zaseban brand Eko mesnica. Vrhunac razvoja mesnog segmenta našeg poslovanja bilo je i otvaranje naše prve mesnice specijalizirane za prodaju svježeg mesa iz ekološkog uzgoja na adresi Trg Francuske Republike 6 te druge na adresi Vojina Bakića 1 u Zagrebu.

I dalje smatramo, da bi umjesto malobrojnih velikih, danas trebalo postojati mnoštvo manjih proizvođača. Okupiti ih te promijeniti navike i načine na koji se ljudi hrane – bila je naša misao vodilja.

Svi proizvodi u našoj ponudi, plodovi su dugogodišnje tradicije i domaće recepture. Kada se k tome još pridoda raznolikost hrvatske kulture i običaja, svaki od njih pružit će Vam jedinstveni gastronomski užitak i doživljaj!


Danas, sutra, svaki dan!

Naše želje

Bolja budućnost za sve

U vremenu kada uvoz hrane višestruko premašuje izvoz, kada smo svjedoci mnogobrojnih afera o porijeklu namirnica, upitnoj kvaliteti sirovine i nezdravih ili u prevelikoj mjeri korištenih aditiva, vremenu kada mladi napuštaju zemlju u potrazi za boljim životom, kada hrvatsko selo stari i propada, htjeli smo nešto promjeniti.

Za sebe ali i za sve nas i one koji će tek doći.

Misija

Promocija domaćih proizvoda

Postati sinonim za distribucijski kanal kvalitetnih, provjerenih, prvenstveno domaćih i ekoloških proizvoda, spravljenih po najvišim standardima uz poštivanje prirode i okoliša i njezinim očuvanjem za nadolazeće generacije.

Ulaskom Hrvatske u Europsku Uniju i formiranjem slobodnog transporta, putem internetske trgovine raditi na boljem pozicioniranju i jačanju konkurentnosti hrvatskih proizvoda na međunarodnom tržištu.

Uz transparentno poslovanje, postajanom, bezkompromisnom kvalitetom usluge i ponude kao glavnim pokretačem poslovanja uz neprestano prilagođavanje zahtjevima i trendovima tržišta, omogućiti kupcima vrhunsku uslugu i doživljaj kupovine namirnica na drugačiji način.

Vizija

Razvoj lokalne zajednice i gastro tradicije

Svojim postojanjem, prodajom, zalaganjem i distribucijom domaćih proizvoda od malih poljoprivrednih gospodarstava potpomagati razvoju lokalne zajednice u vidu očuvanja radnih mjesta, ali i gastronomske tradicije što na koncu rezultira općem boljitku društva u cijelini.