OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sukladno čl. 10. st. 1. – 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14),
Obavještavamo potrošače da pisani prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu podnijeti u našoj trgovini ili dostaviti poštanskim putem na adresu:
DOMAĆE I FINO d.o.o.
Kninski trg 7
10000 Zagreb
ili e-mailom na: info@fino.hr
Sukladno čl. 10. st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), na Vaš pisani prigovor očitovati ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
U pisanom prigovoru molimo napišite Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.
Za telefonske upite, komentare, prijedloge i prigovore slobodno nas kontaktirajte na telefon: +385 (0) 99 448 9566