U slučaju određenih reklamacija, oštećenja prilikom isporuke, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo Vas da nam se javite u roku od 48 sati od primitka pošiljke. Kupac je dužan uputiti reklamaciju našoj trgovini i to e-mailom na info@fino.hr, telefonski na telefon: +38599 448 9566, pismeno u zakonskom roku od 14 dana ili putem našeg online obrasca za jednostrani raskid ugovora o kupnji proizvoda.
Pravo na reklamacije kupac/korisnik stječe ako:
- roba nije isporučena po uputama iz narudžbe
- isporučena roba ne odgovara standardima
- je došlo do oštećenja prilikom isporuke
Pri preuzimanju robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati. Sve navedene pritužbe riješiti ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem robe.